tiistai 4. helmikuuta 2014

ostoksia!!! ja haaste

Mun piti tehä tää "haaste"ehkä viikko sitten!
Ja anteeksi huono teksti mut oon laiska:)
Käytiin äitinkaa lillineläinkauppassa ja faunattaressa:)
Valitettavasti en löytännyt mitään Faunattarestta.
ostokset ensin sitten "haaste":)
ja ostin itselle kyniä ja 2 kumia:)

kuvat:
kumit joku 2.90 ja kynä 3.80



anteeksi et oon tälee päin:(
makso:8.90



haaste:
1. Parhaat ja huonoimmat puolet bloggaamisessa?
parhaat:jos joku kommentoi jotaa kivaa:)
huonot:jos joku kommentoi jotaa tyhmää:(

2. Mitä teet ja harrastat lemmikkisi kanssa yleensä?
minä:ratsastus
irma:agility
roomeo:agility
nöpö:pussailu
Teddy:ei mitään vielä

3. Lemmikkisi lempiherkku?
kuivatut mansikat,banaanit,omenat yms...

4. TOP5 lempiblogisi?
Kaninpäiviä,pupuninjat!, Kermaporsaat  ,Kanien Hullutukset ,Minulta & Lemmikeiltäni

5. Onko nykyinen blogi ensimmäinen blogisi? Jos ei,
minkälaisia sinulla on ollut aiemmin?
on ensimmäinen:)
6. Millaisista bannereista pidät blogeissa?

pinkeistä

7. Mitä mieltä olet pentutehtailusta?

haistakaa vi""ttu pentutehtaat!!! anteeksi ruma käytös.

8. 10 asiaa, joita tarvitsisit tällä hetkellä?
en  mitään!!

9. Lemmikkeihin liittyvät tavoitteesi?
hankin tyttö marsuja.

10. Tärkeintä sinulle bloggaamisessa?
lukiat!!!! en sillee... mut et välitän teist<3

11. 3 kivointa kommenttiasi, joita blogiisi / johonkin edellisistä blogistasi on tullut?
ei ole joten pistäkää kommentia

11 asiaa  minusta ja marsusta!!

1.olen tyttö
2.minulla on 3 marsua ja yksi koira
3. olen tyhmä
4.haluan tyttö marsun.
5.jonka nimeks tulee coctail XD
6.haluan marsun poikasia<3 aww
7.olen 10 v
8.teddy on 4 kk,Roomeo 1.3v ja Nöpö on 1.3 vuotta
9.kyllästyn nopeasti:(
10.irmalla oli viime perjantaina synttärit!!
IRMA on 2 v

loppu<3 anteeksi pitkä postaus mut ei voi mitään!!




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti